ارسال پاسخ

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2229

pvc-asso.ir

سطح براقیت و بهبود فرایند پروفیل های  PVC با استفاده از روان کننده ها

بسیاری از عوامل مانند نوع پردازش، تجهیزات و فرمولاسیون  PVC، قابلیت پردازش را تحت تاثیر قرار می دهد؛ بنابراین انتخاب مناسب و دوز روان کننده ها بسیار مهم است.

 سرویس ترجمه انجمن لوله و  اتصالات پی وی سی: Emery Oleochemicals بر پایداری افزودنی های پلیمری خود با عملکرد بالا تاکید دارد که شامل طیف گسترده ای از روان کننده های Loxiol با ویژگی های جریانپذیری بالا و مناسب برای کاربردهای PVC  است.

 

روان کننده های Loxiol مشتق شده از 100 درصد منابع تجدید پذیر و به شدت تجزیه پذیر هستند (این شرکت ادعا می کند که قدمت 178 ساله در تولید محصولات مبتنی بر منابع زیستی دارد). طبق گفته ی Emery Oleochemicals زمانی که روان کننده های داخلی ویسکوزیته مذاب را  با کاهش اصطکاک بین مولکولها کاهش می دهند، روان کننده های خارجی از چسپیدن مذاب پلیمری به سطح فلزی تجهیزات پردازش جلوگیری می کند.  به طور معمول ترکیبی از روان کننده های داخلی و خارجی  برای دستیابی به نتایج مطلوب لازم است.

 

مدیر بازاریابی مواد افزودنی پلیمرهای سبز گفت: بسیاری از عوامل مانند نوع پردازش، تجهیزات و فرمولاسیون  PVC، قابلیت پردازش را تحت تاثیر قرار می دهد؛ بنابراین انتخاب مناسب و دوز روان کننده ها بسیار مهم است.

 

 با بهره گیری از دهه ها تخصص شرکت Emery Oleochemicals برآوردهایی از نیاز بازار را به دست آورده است و درعوض این شرکت با سفارشی کردن و تنظیمات جزئی افزودنی هایش به مشتریان کمک می کند که به نتایج بهینه هم در کارایی پردازش و محصول نهایی دست یابند.

 

 واحد تجاری افزودنی های پلیمر سبز خط تولید گسترده ای از روان کننده ها را توسعه داده است که به نیازهای ویژه از کاربردهای مختلف اختصاص داده شده است. برای مثال در تولید پروفیل های پنجره روان کننده های Loxiol خصوصیات سطح را مانند براقیت کالای نهایی بهبود می دهد. برای کاربردهای شفاف به طور عمده ورق و فیلم ضروری است که این افزودنی ها تاثیر برعکس بر اپتیکال ها نداشته باشد. روان کننده های Loxiol ثابت شده اند که کالاهای شفاف را کدر نمی کند و یا شفافیت محصول نهایی به هیچ وجه کاهش نمی یابد.

 

قابلیت استفاده و ویژگی های محصول نهایی با استفاده از روان کننده های مناسب بهبود می یابد. همچنین در هنگام انتخاب روان کننده مناسب، الزامات قانونی باید مورد توجه قرار گیرد. اسباب بازی و یا کالاهایی که با مواد غذایی در تماسند به روان کننده هایی نیاز دارند که حتی در موارد مکانیکی و یا فیزیکی ایمن هستند. برای این کاربردها Emery Oleochemicals  روان کننده هایی با تاییدیه مواد غذایی مطابق با استانداردهای بین المللی ارائه می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد